المشاركات

عرض المشاركات من فبراير, 2020

طلب صديقي مني اعمل مساج لمراته و انتهت بنيكة رائعة قصص سكس عربي

احلى تحية لاحلى منتدى في الدنيا .. بصراحة دي اول مشاركة ليا بقصة في المنتدى هنا .. بدون مقدمات طويلة ياللا نبدأ القصة .. انا دكتور ساهر عمري 30 سنة اسكتدراني جسمي رياضي متناسق لكن مش معضل لوني قمحي و مشعر .. اعمل دكتور علاج طبيعي في احدى المستشفيات الحكومية صباحا و اعمل في الفترة المسائية في احدى مراكز العلاج الطبيعي و المساج .. تبدأ القصة بتعرفي علي صديقي أحمد دكتور الاسنان الجديد في المستشفي .. تعارفنا سريعا و مع الوقت كنت دايما اسال عليه و يسأل عليا .. كنا نقضي اغلب الوقت مع بعض .. خصوصا ان المستشفي مافيهاش شغل اسنان و علاج طبيعي كتير فبيكون عندنا وقت كتير نقضيه سوا .. بنفطر سوا و نعمل كوبايتين الشاي التمام و نقعد سوا نشرب سجارتين في السريع منتظرين ان يتم استدعاء اي واحد مننا .. زادت صداقتنا مع الوقت لدرجة انه كان كتير جدا يجي يبات عندي او ابات عنده لما الوقت يسرقنا في لعب البيس اللي كنا بنقطع بعض فيها .. فضلنا علي الوضع ده سنوات .. و من فترة صديقي اتجوز من بنت محترمة و حضرت فرحه .. كان اسمها هبة .. بصراحة كنت خايف هبة تطلع نكدية و تخليه ينفض لاصحابه .. لكن الصراحة هي كانت مرحة جدا...

نيكت حبيبتى القديمة البريئة قصص سكس عربي

من عادتى انى لا ابعت طلبات صداقة على الفيس،وععندما يصلنى طلب صداقة ادخل على البروفايل الاول لاعرف هوية من ارسل الطلب.لانى لا اقبل الا الطلبات المعرفه او المحترمة فقط.وفى يوم من الاليام وصلتنى دعوة من بروفايل لفتاة جميلة يحمل اسم رجل،دخلت البروفايل ولكنى لم اصل لشىء،تركته لمدة يومين ثم قبلته وارسلت له لايك،فما كان منه الا ان بادلنى اللايك ثم سلام وتحيات،وكانت المفاجأة بعد بعض الاسئلة والاجابات ،حيث كانت حبيبتى البريئة التى كنت اعمل معها وتزوجت وافترقنا لمدة 15 عام،واستعادنا فى تلك اللحظات الايام والذكريات وخلافه ثم انصرفنا،وانا كان الموضوع فى دماغى خلاص لانى كنت فى علاقة جنسية شيقة مع واحدة عربية وكنا نعمل كل شىء فى الجنس كلام وكام وتعرى كامل وكل ما تتخيله.وكنت كلما دخلت الفيس ترسل لى الحبيبة القديمة لايكات وسلامات وصراحة كنت اتأفف كثير ولا ارد عليها بسسب علاقتى مع العاشقة العربية.المهم لن اطيل عليكم .مرة بمرة واستعادة الذكريات والرومانسيات بدأت العلاقة بينا تأخذ منحنى آخر من العلاقة واصبحنا نتكلم فى كل شىء من الماضى والحاضر والمستقبل واستعادة الرومانسية.ثم فجأة بعد فترة ليست بالطويل...

بعبصه بنت راقيه قصص سكس عربي

انا بنت من اسره راقيه ومرتاحه ماديا وعشت في وسط بيهتم بالشكليات والمظاهر وكنت مهتمه جدا بمظهري ولبسي وبعد البلوغ بدات اتحرر اكتر في لبسي خصوصا ان جسمي ملفت جدا او زي مابيقولوا "فرعه" وديما بلفت الانظار ليا باي لبس البسه وحتى البنات بتبص عليا ممكن يكون السبب كمان شعري فانا شعري طويل وناعم ومش محجبه ورغم ان ده حال اغلب البنات في الوسط الراقي اللي انا عايشه فيه فاغلب البنات بتكون معاها عربية خاصة او حد بيوصلها ومش بتنزل الشارع كده حالة هيجان واثارة غريبة بدئت تجيلي مع البلوغ تخليني اتحرر اكتر في لبسي واعمل شوبينج في اماكن زحمه واحس باثارة رهيبه من كلمة او بمسه مش مقصوده خصوصا ان ملامح جسمي مدوره وبارزه على عكس بنات كتير بتعرف شباب وبتدخل في علاقات وبتتصدم بعد كده انا كنت قافله الباب على اي حد بيحاول يقرب مني وبشوفه على انه انتهازي عايز بس يوصل لجسمي الجميل ده وياخد منه غرضه وبس كنت بحس بالمتعة والاثارة من اللمسات والمعاكسات والتحرش بحس فيها باهتمام اكتر لجسمي بس كنت محتاجة اكتر وده اللي خلاني ادور على اماكن فيها زحام اكتر وبدات اركب المواصلات زحمه علشان كده وممكن دي كانت اكتر...

جارتى منى وبنتها الممحونة قصص سكس عربي

زهبت الى القاهرة لاستلم عملى فى شركة قطاع عام كمهندس بها واخذت شقة فى مصر الجديدة استراحة وكانت جارتى ام منى كل ماترانى تصبح وتمسى وفى ذات الايام وقفتى على السلم وقالت احمد انت متزوج قلت لا قالت عندى بنت اسمها منى ممكن تيجى تشرب عندنا الشاى وتشوف مستواها فى الرياضة وتدرس لها لانها فى الدبلوم وخايفة عليها انها تعيد السنة فقولت لها زوجك فين قالت رجل اعمال ومش فاضى وبيسافر كتير قولت لها عرفيه الاول قالت حاضر فعرفت زوجها وذهبت الى شقتها فى المساء فرحب بى زوجها وقال البيت بيتك لانى عندى عمل الحين وتركنى وخرج الى عمله فجلست زوجته معى ومنى بنتها اول ماعينك رات منى وجدتها بنت رشيقة وجميلة جدا ولبسها مغرى فقولت فى نفسى دى ليست بتاع مذاكرة وقولت اجرب معاها الدروس وام منى لها ولد وبنت غير منى بس اصغر فى السن فجهزت ام منى الحجرة ودخلت انا ومنى على المكتب وبدات اشرح لها فى الرياضة وهى لاتفكر فى الشرح بل تتمعن فى جسدى حيث جسمى رياضى لانى بلعب كرة قدم بصفة دائمة وقالت منى انت مرتبط قلت لا نفسى فى عروسة حلوة ولكن امامى وقت حتى اجهز نفسى والحين ماعندى استعداد للزواج وقولت انتبهى للدرس قالت حاضر ومر ...

مازن الكويتي و الزوج الفري وامراته قصص سكس عربي دياثه ونيك اخر حلاوووووه

علاقتي بجوزي من أول ما إتجوزنا ممكن تسموها علاقه ” الإنفتاح الجنسي”،فهو لا يمانع أن يكون لي علاقات جنسية مع رجال أو نسوان آخرين، طالما الأمر يتم بعلمه أو أفضل حتي في وجوده، فهو يتلذذ في أن يشاهدني وأنا بأتناك من غيره. هو أيضاً له علاقات مع غيري وبعضها علاقات شذوذ جنسي مع الرجال، ولكني عمري ما شاهدته يتناك من راجل لحد ما زرنا مصر السنه دي كنا بنصيف في القاهره ونزلنا في سويت في ماريوت عمر الخيام، وكان في السويت اللي جارنا رجل كويتي إسمه مازن، والغريب أنه كان لواحده لأن في العادة الكوايته يصيفون في مصر كمجموعة أصدقاء أو مع عائلة كاملة، وكان رجلٌ طويل فاره شكله يخوف ولكن وسيم جداً، وكنا نلتقي يومياً عند الدخول والخروج من السويت علي الأقل مره ونتبادل التحيات وخلاص، ولكني لاحظت أن عينه مني دائماً و نظرته فيها شهوة لا تخفي وخاصه أن ملابسي دائماً شيك ولاكن خليعه شوية. في يوم حارٌ جداً نزلنا نقعد علي البسين ولبست بيكيني فاضح كالعادة ومن فوقه سليب قصير يكاد يسترني، منزلناش المية ولكن استمتعنا بالشمس ثم رجعنا للسويت وقرب الباب شاهدنا مازن خارج من حجرته، وعندها حدث ما هو غير متوقع، تعركلت ونزل...

اغتصبني برضاتي قصص سكس عربي

قصتي تبدأ من منزلي ذو الطابقين وعشرة غرف فانا وحيدة اعيش فيه منذ طلاقي وعمري الان ٣٨ سنة ففكرت وانا لوحدي في المنزل محرومة ماذا لو خلا بي رجل غريب في المنزل وانا مرتدية هذه الملابس روب اسود خفيف وطويل عاري الذراعين وتحته ثوب اسود قصير الى منتصف الفخذين شفاف وضيق وخليع من جهة الثديين بحمالات خيطية رفيعة وبدون ستيان ولكن مع لباس اسود خيطي شفاف يغطي فتحة المهبل فقط ؟ وفجاة لبست عباءتي السوداء على راسي وخرجت متلفلفة بها حتى اتيت مكان تاجير عمال للعمل في البيوت فوقع نظري على شاب يبلغ ال28 سنة تقريبا جميل المظهر وخجول ويبدو انه محروم وغير متزوج واتفقت معه على تاجيره ليوم كامل فوافق وانطلقنا الى بيتي وانا امشي امامه حتى دخلنا البيت واغلقت الباب وادخلته الى غرفة الاستقبال واجلسته ثم خلعت عباءتي امامه متظاهرة عن غير قصد فرأى امامه امراة عارية الثديين والفخذين والذراعين لولا الروب الطويل الشفاف فذهبت للمطبخ واتيته بقدح عصير من البرتقال وانحنيت لاعطيه له وهو لم يرفع بصره عن اثدائي المدورة التي تتهزهز ثم جلست امامه نتجاذب الحديث وهو لا يرفع نظره عن ما بين فخذي العاريين لعله يلمح شيئا بينهما وتا...

الممرضة قصص سكس عربي

كنت راكبة اتوبيس ورايحة مشوار بس الاتوبيس كان زحمة وقتها فاضطريت اقف لحد ما اوصل وبعدين واحد بيعدى بين الصفوف قام مبعبصنى وعدى اديرت علشان اشوف مين لقيته شاب فى حدود العشرينات لان شكله صغير وطبعا علشان مفضحش نفسى سكت وقلت ابقى أكلمه واعاتبه بس لما ننزل ولما جات محطته نلزل ونزلت وراه وبعد ما الاتوبيس مشى بدأت أكلمه وأنه مينفعش اللى حصل وانى اد امه ومشيت لقيته بينادينى و عايز يكلمنى يوضح هو عمل ليه كده وأنه شاب عنده ٢٢ سنة و نفسه يتجوز لأنه تعبان من كتر الافلام اللى بيشوفها و أن اللى حصل مش بايده وأنه عايز يتعالج عرضت عليه يجى عندنا المستشفى يتعالج وفعلا جاه و بدأت اعاالجه لانى ممرضة و نام على السرير علشان ابدا اكشف عليه طلعت زبره علشان الكشف ولقيته واقف وشكله كان حلو مقدرتش امسك نفسى روحت خطبته جوه بوقى وبدأت امصه وهو يقف اكتر وهو ممسكش نفسه ومسك شعرى وانا عماله أمس ويشد فى شعرى من المتعة بتاعته قمت قابعة البالطو و البلوزة قام ماسك صدرى من تحت الستيانة و بدأ يقفش فيه و قلعنى الستيانة وبدأ يرضع في حلماتى وانا مش قادرة امسك نفسى من الإثارة و يرضع الاتنين وانا ماسكه رأسه بين صدرى وبعدين...

اعترفات زوجيه قصص سكس عربي

انا اسمى أمير 33سنة وزوجتى مروة 27 سنة سأحكى لكم قصتى مع زوجتى على أجزاء لأستقبل رأيكم وهى طبعا حقيقية و ليست خيال .. فى البداية زوجتى جميلة مكنة تهتم بنفسها جدا جسمها ابيض ناصع لا تخينة ولا رفيعة طيزها كبيرة تغرى اى حد وصدرها مليان شوية ومشدود لا يحتاج لستيانة ومحجبة تلبس العبايات الطويلة ..... تزوجنا زواجا عاديا وعندنا ولد واحد وكنت شديد الغيرة عليها وبعد مرور سنة بدأت أروى لها بعض القصص الجنسية اثناء الجماع و نتخيل انها هى بطلة القصة ومع الوقت كانت تتجاوب معى و تتخيل قصص عن علاقاتها قبل وبعد الزواج وانها شرموطة محترفة والشباب يتناوبون عليها وكنا فى غاية السعادة بهذه القصص الخيالية لدرجة انها طلبت صديق لى بالاسم لكى ينيكها و كنا فى غاية السعادة و النشوة بالخيالات دى...... واتغير الحال بعد كدا ... لما جينا فى يوم والعربية بتاعتنا كانت عند الميكانيكى ونزلت انا وهى نشترى حاجات وكانت الدنيا زحمة وملقيناش غير الاتوبيس فركبناه مضطريين وركبت هى الاول وانا وراها ووقفت انا عند الكمسرى أدفع التذاكر كانت هى بعدت عنى شوية ومن زحمة الاتوبيس لم اقدرأحصلها وبعد شوية لاقيت راجل واقف وراها فحاولت أ...