المشاركات

رغبات شهوانيه قصص سكس عربي

لدينا مشكله انا وزوجتي وهي ابنتنا سلوى ذات الثلاثين عام وهي مصابة بالعمى منذ الولادة فقالت لي زوجتي من سيتزوج بفتاة عمياء طوال عمرها لاتخرج من المنزل قلت لها ماذا أفعل هذا سنن الحياة كل شخص له نصيبه من الحب والزواج قالت لماذا لا تساعدها قلت كيف قالت أحضر شخص لكي ينام معها قلت لها ماذا اجننتي قالت لا لكنها لاتستطيع أن تتعرف على أصدقاء بسبب علتها وجدت الفكره سخيفة بعض الشي ماذا أقول له أريدك أن تنيك ابنتي ماذا سيكون رد فعله نمت وهذا الموضوع يشغل بالي في الصباح وعلى الفطور وجدت سلوى تلبس بجامه وتيشيرت نضرت لجسمها وهذا أول مرة الحض لديها جسم امها لكن انحف بعض الشي ذهبت الى عملي أنا صاحب محل عطور أخذت أفتح مواقع جنسية وجدت واحد هناك اسمه نياك الجميع يعرض أن ينيك أي شخص بثمن ووضع صوره لعضوة أنه ضخم وأبيض والصراحة جميل جدا أرسلت له رسالة أريد أن اتعرف بك ولحسن الحض قبل الرسالة واجابني هل أعجبك زبي قلت له نعم أنه جميل وضخم قال سعري واخبرني بسعره وشروطه عندها أخبرته لقد فهمتني غلط ليس أنا بل ابنتي وشرحت له الموضوع قال أنا موافق واعطاني رقمه ذهبت لزوجتي واخبرتها واريتها صور زبه أعجبت بزبه كثي...

جارتي المطلقه قصص سكس عربي

ف احدي الايام كنت نايم ف البيت لوحدي من عادتي اني بنام بالبوكسر والحمالات انا احمد طولي 186سم وجسمي رياضي حلو وابيص وجارتي اسمها ايمان طولها حوالي 165وبيضه عليها طيز فتاكه زي طيز سكارليت كدا وبزاز زي بزاز هيفاء وهبي مطلقه من 8سنين افمهم كنت نايم وهلي كانوا ف فرح ناس قرايبنا برا البلد وهيقعدوا هناك يومين تلاته ع م مراسم الفرح تخلص جت تخبط ف انا قمت ومش واخد بالي اني بالبوكسر وزوبري واقف ففقتحت الباب هيا بصت ع زوبري ووقفت ساكته دقيقه متكلمتش ف انا قاطعت سكوتها وقولتلها ف اي اي يا ايمان قالت عاوز حاجه اعملهالك ف البيت بحكم صداقتها مع امي وواخدين ع بعض قولتلها لو تعمليلي حاجه تتاكل عشان انا واقع م الجوع قالت اشطا هروح اجيب حاجه من البيت واجي علي طول قولتلها هسيبلك الباب مفتوح ابقي خشي وانا هنام شويه ع متيجي وتعملي الاكل قالت ماشي سبت الباب ودخلت وفضلت ع السرير بفكر فيها وهيا بتبص لزوبري ومن الاخر هجت عليها وقولت لازم انيكها يعني هنيكها اتاخرت ف بيتها ومجتش قولت هتطنش ولا اي جت بعد يجي ساعه الا ربع لابسه عبايه بيتي مجسمي ع جسمها اللي هتتقطع من كتر التجسيم عليها جامد وانا ببص ف الخفيه عشا...

رشا والسواق بتاعها قصص سكس عربي

صورة
كانت رشا آيه من الجمال عمرها 17 سنة جسمها كان ملفوف ومتناسق صدرها بارز وكبير بالنسبة لعمرها كانت طويلة وجميلة جدا وكانت من أسرة غنية جداً لم تطلب شي الا حصلت عليه ، أي شي تريده مهما كان . كان أباها يعشقها لأبعد الحدود وكانت اذا أرادت شيئاً كانت يكفي ان تتدلل عليه وكان يجيب كل طلباتها . كانت رشا قد بدات تشعر بأنوثتها قبل 3 سنوات فاصبحت تقف امام المراية وتتحسس بيدها على جسمها وعلى طيزها وكانت تشعر بإحساس فظيع من الشهوة والمتعة عندما تتداعب جسمها وكسها الصغير لكنها لم تجرب الجنس ابدا . وكانت تحترق شوقاً لمعرفة ما هو الجنس وفن النيك لكنها كانت خائفة من أباها ومن الجنس نفسه . في يوم من الايام طلبت من أباها سيارة فوافق الأب بشرط أن يأتي بسائق للسيارة لانها كانت تحت السن القانونية للسواقة وكان يخاف عليها ، فوافقت على مضض وقالت في نفسها المهم عندي سيارة أذهب متى أشاء إلى أين ما أشاء . بعد أيام أتت السيارة ومعها السائق كان السائق اسمه تامر شاب عمره في 29 سنة حلو الوجه جميل الملامح كان سماره من النوع الجذّاب كان من عائلة فقيرة . كان جسمه جميل ليس سمين ولا نحيف طويل عندما رأت رشا تامر إنبهرت به ...

قصة جنسية حقيقية لرجل و مدرسة إبنته المنقبة الجميلة قصص سكس عربي

انا رجل في الخامسة و الثلاثين من عمري ولدي إبنة عمرها خمس سنوات قررت زوجتي إحضار مدرّسة لها بالمنزل لتأسيسها في المواد الدراسية من صغرها وأقنعت مدرّستها بالحضانة أن تأتي لنا بالمنزل لتعطيها درس خاص فوافقت المدرّسة بصعوبة لأنها لا تعطي عادة دروس خصوصية , كانت اسمها رشا منقبة و خجولة جداً تحذرني زوجتي من الدخول غرفة الدرس أثناء تواجدها لأنها تخلع النقاب , سمعت أكثر من مرة ضحكاتها مع إبنتي وكانت دلوعة وجميلة و بعد عدة حصص وأنا أتحدث مع إبنتي قالت لي مس رشا يا باب انهاردة كانت ترتدي مثل ماما فقلت لها كيف قالت لي خلعت اللبس الأسود الوحش دة وكانت لابسة زي ماما كدة ودراعها عريان ومن هنا وهنا وأشارت لصدر أمها و كتفها , فزجرتها أمها وقالت لها بس يا سوسو عيب , طبعاً كلامها أثارني بشدة وصممت أن اضع خطة لمشاهدتها . فكرت في إختراع حجة لكي أتحدث معها على الواتس اب بدون علم زوجتي وأن تكون حجة مقنعة فأخذت رقمها من زوجتي وأرسلت لها رسالة وعرفتها بنفسي وقلت لها انا والد سما واريد تغيير ميعاد الدرس لأنه مرهق جدا بالنسبة لأمها وهي تريده في ميعاد مريح بالنسبة لي فيا ريت حضرتك تقولي لها انك عايزة تغيري م...

مراتي والبقال قصص سكس عربي

اولا انا جمال وابلغ من العمر 22 سنه وزوجتى منا وتبلغ من العمر 35 سنه تزوجنا عن حب رغم فارق السن وفارق القدرات وكانت زوجتى متزوجه وزوجها توفى فعرفتها عن طريق الجيره وكده وبعد فتره تعرفنا على بعض وتكلمنا وهيه كانت بتمتلك جسم نار مليانه وبزازها كبيره جدا طبعا طيزها اكبر حاجه فيها كل الى يشوفها يتمنى يلمس طيزها وطبعا تزوجنا على طول وانا اول ليليه تكلمنا فى الحيات الخاصه لها وانها كانت بعد جوزها ممات عمراها ما حد جه جنبها وانا طبعا صدقتها وقعدنا نبوس فى بعض وكانت بتعمل حركات تثيرنى جدا يعنى تمص زوبرى جامد وتمص بيضانى وانا طبعا مش فى بالى اى حاجه لانها ست كانت متجوزه اكيد عارفه الحاجات دى ولما نامت على ظهرها قالتلى مصلى كسى وانا استغربت لانى اول مره اجرب الحاجات دى لصغر سنى طبعا واول ما جيت نحيت كسها كانت ريحته حلوه وفضلت امص لحد ما حسيت فيه حاجه زى الميه دخلت فى بقى دفعه واحده وانا اتخضيت وقمت بسرعا اا قالتلى متخفش ياحبيبى ده البن بتاعى ابلعه وانا تفيت على الارض وهيه قامت مصت فى شفايفى جامد وتلحس فى بقى وقولتلها خلاص بقا تعالى ننيك وراحت نايمه ورافعه رجليها قوى لقيت كسها كبييييير جدا وم...

حب مدام سلوي لساديه (منقول) قصص سكس عربي

قصة جنسية حقيقية لمدام سلوى وهي مازوخية أو ماسوشية سليف تعشق التعذيب والإهانة و الألم والشتيمة تحكي لكم كيف إكتشفت ميولها وتجربتها مع سيدها الأول . أعرفكم بنفسي احب اعرفكم بنفسي في البداية انا زوجة مصرية إسمى سلوى عمري 38 سنة من عائلة غنية جداً وزوجي أيضاً من عائلة كبيرة وغني يعمل رجل أعمال وهو في الأصل طبيب و أنا اعمل بوظيفة مرموقة بإحدى الوزارات , منذ تخرجي وانا شخصية جادة جداً ظاهرياً منذ طفولتي وروتينية وحياتي منظمة ومرتبة وكل مواعيدي دقيقة وتعاملاتي رسمية بشكل كبير . الجنس في حياتي الجنس في تفكيري دائماً كان مرتبط بالتفاهة وأرى أنه وضعية ضعف للمرأة وخضوع للرجل ولم أستمتع به طوال عمري مع زوجي ولم امارس العادة السرية أبداً الامر بالنسبة لي مجرد واجب زوجي أؤديه لأنه من المفترض أن اؤديه فهذا واجبي كإمرأة تجاه زوجي أو هو من متاعب الحياة . منذ حوالي ثلاثة سنوات شاهدت فيلم الريس عمر حرب بالصدفة ورغم أنها لم تكن أول مرة أشاهد الفيلم فيها إلا أن مشاهد ممارسة الجنس به بين سمية الخشاب وهاني سلامة استوقفتني واهتممت بها لا أدري لماذا ثم اهتممت أيضا بالممارسة الغريبة التي جمعت بين الفنان هان...

مراتى وزيارتنا لصديقها ف القاهرة قصص سكس عربي

انا احمد ومراتى حنان جسمها طرى وزنها 70 وطولها 168 وكنت انا طول النهار ف شغل بحكم العمل كانت هية طول النهار النت والتليفون بدات اشك فيها من فترة انها بتكلم حد بدات ابحث ف تليفونها لقيت رقم بيرن عليها لكن مش متسجل واعتاد يرن وانا مش موجود ومدة المكالمه طويلة بالساعه وكذا مرة ورا بعض المهم وبمسك التليفون اثناء مش واخدة بالها ابص الاقيها ف بحث عن شخص اسمه احمد بدات افكر ازاى اعرف المهم ف يوم واحنا اتفقت معاها انى هاجى بدرى وتجهز نفسها اننا ننيك روحت لقيتها ف الاوضة والاولاد نايمين بقميص وبدون كلوت ولا سنتيان وببص لقيت كسها ووركها متغرق لبن من شهوتها قلتلها دة اية قلتلى كنت هايجة اوووى قلت اسخن يا روحى لغاية ما تجيى نزلت مرتين ومش قادر خالص قولتلها يعنى مش هنعمل قلتلى لا اريح بص اصل كسى تعبنى من البعبصة المهم دخلت اخد دش وسيبت المية مفتوحه وببص عليها من مراية التسريحه مقابلة للسرير براحه بدون ماتاخد بالها لقيتها بتتكلم ف التليفون وايدها التانية ف كسها وعلى اخرها المهم نزلت قدام عينى مع اللى ع التليفون وقلتلة سلام حالا طفيت المية وطلعت نشفت جسمى ودخلت عليها عريان زوبرى نار من اللى شفته ط...